onsdag 19 mars 2008

jaha. så var det dags att ta sitt pick och pack och flytta igen då. den här gången till stockholm och bli roomie med erik och anders. det här blir ett halvår i familjenstecken. först mami och papi och sedan storebror. gött att man är 21 år och står på egna ben det är klart! fast jag måste erkänna att jag gillart...
idag har jag alltså packat och fixat och tror det mesta är klart för avfärden imorgon, färgat håret (man måste ju vara fin när man åker till storstaden och när man är i det tillståndet jag är i nu så behöver man fan all hjälp man kan få), fått reda på att jag skall vara med på uppsatsopponeringen nästa vecka vilket alltså innebär att min uppsats "på goda grunder räknas bli minst godkänd" och det känns ju helt okej måste jag säga. även om vissa kompletteringar säkerligen kommer behöva göras. och sist men inte minst har jag även pratat med mitt försäkringsbolag och skickat bilder på mina ärr så nu är det bara att hålla tummarna för en fet utdelning. sedan skulle nog fan lyckan vara fulländad. en bra dag helt enkelt!

Inga kommentarer: