söndag 16 mars 2008

idag har jag fan legat i och varit mycket duktig. skrev typ 2-3 sidor och mer skall det bli imorgon. tänk om jag skulle bli klar med själva skrivandet imorgonkväll så att jag har hela måndagen på mig att fixa och finslipa. det hade varit som en dröm! när jag inte har pluggat har jag kollat på melodifestivalen med mami och papi och det var så fint att charlotte vann. precis som jag ville! alla delfinaler har varit pinsamt dåliga men jag tycker att många av låtarna ikväll var helt okej. men ändå skönt att den bästa vann! ännu ett mord klarades av och nu skall jag nog sova så att jag orkar upp i ottan imorgon och kan börja plugga. måste bli klar fort så jag hinner träffa tova på kvällen. man vet ju inte när det blir nästa gång nu när jag hunnit flytta innan hon kommer hem från jobbet på torsdag. men nu när jag bor i sverige igen så lär det inte dröja lika länge som det brukar göra. kanske hinner jag klämma in ett avsnitt av skins innan jag somnar. säsong två har nämligen börjat sändas nu.
skins

Inga kommentarer: