söndag 9 mars 2008

gissa vad jag har gjort idag? nämen...hur kunde du veta? ja, jag har pluggat. utöver det har jag vältrat mig i soffan och kollat på dålig hillary duff-film med sara, assisterat henne i bakning av paj och så va hennes vän lisa här också. fin dag. jag gillar söndagar!
dessutom planterade vårt prat en liten idé i mig. tänk om man skulle möta våren i stockholm, med grym praktikplats, sol, vänner, klubbar och hör och häpna...en karl! alltså då snackar vi inte karl som i "tja du va inte äcklig skall vi hem och knulla?" utan snarare "hej vill du gå på promenad i solnedgången och hålla handen?"...fast jag vet inte, karlar är ju inte så mycket för mig...

för att illustrera mitt inlägg sökte jag på "man" på google. detta var det första som kom upp. det var inte riktigt den här mannen jag tänkte möta våren med, det känns inte som att han är så på promenader i solnedgången....

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahaha. Du är rolig. Annars har du väl en fetish för doktorer? Sen du bröt dig menar jag.
http://allaminasmaord.blogg.se