onsdag 6 februari 2008

nu skall jag snart åka och hälsa på min bror. det skall bli roligt förstås! har ett ganska späckat schema med praktikmöte på nationalmuseum, faktaletande på moderna, catching up med vänner, besök på möbelmässan för att se pontus hylla och så självklart häng med erik. så fint så! jag fattar inte varför jag är så jävla kass på att packa. det spelar ingen roll hur lång/kort tid jag skall vara borta, det är ändå hela garderoben som följer med. men hur skall jag kunna veta vad jag har lust att ha på mig om tre dagar liksom? undra om det blir liiiiite långtråkigt att åka buss i över 5 timmar och undra om jag kommer bli liiiiite röksugen på den tiden. synd att man inte åker med typ pro eller något, jag lovar att de hade haft 1000 fikapauser på vägen. får trösta mig med mina böcker och att jag har tankat mobilen sprängfylld med bra musik.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du kankse ändå inte hade velat åka med pro...
alla gubbar å tanter hade suttit å tjätat massa rövskit om hur saker var bättre förr under hela resan så att du inte skulle få något gjort, och om du skulle satt i hörlurarna för att försöka koppla bort dem så skulle du få ha det på lägsta volym för annars skulle dom bli störda (i dubbel bemärkelse)
nej, tacka vet ja swebussexpress!

Anonym sa...

va får du komma på möte på nationalmuseum?!?! mig ville de inte veta av minsann! uslingar