onsdag 20 februari 2008

idag har varit en fin dag. alla dagar där jag får träffa människor och komma utanför dörren är fina dagar, med det menar jag inte att det inte va extra fint att träffa just chirri eller att det är speciellt tråkigt att inte träffa folk. gillar det förvånansvärt mycket! iaf....började dagen med att sova jävligt länge och ha lite ångest över det. sedan började jag skriva lite på uppsatsen och läste lite om el lissitzky, marcel duchamp och parisutställningen 1937. vet inte om det är något som va värt att använda...men kanske, vi får se. framåt kvällen ringde chirrie och lockade ut mig på en bit mat. det va trevligt måste jag säga! när vi nästan va klara kom det fem feta alkoholister och satte sig bakom oss och luktade så illa att vi inte ville äta mer, det va kanske bra eftersom jag inte behövde de extra kalorierna. ett hett bantningstips alltså! vi gick en sväng runt stan istället och när vi va halvt ihjälfrusna begav vi oss hem till mig och kollade på stardust. den va ju faktiskt ingen hit. är inte så mycket för filmer som utspelar sig i sagovärldar. när chirri skulle hem följde jag med henne för att träffa johan. jag tror att jag kanske lyckades övertala honom att gå på musikquiz med mig imorgon kväll. men det återstår att se. nu blir det arkiv x och sova för min del. over and out!
det är alltså här min feta röv är placerad från morgon till kväll. låt dock inte böckerna lura er till att tro att det är någon slags pluggande som försigår.

2 kommentarer:

sarathyra sa...

vafan..
va gillar du för filmer egentligen?
har et till hett tips, helt annan genre, medan vi faller.
ghettofilm. underbar!
om du inte gillar den...
antar att du sett garden state.
/filmtipsaren

Anonym sa...

du har ju värsta KONTORET! förstår nu varför inte jag kommit igång..