lördag 16 februari 2008

åh. jag har haft det så fint sedan sist! i torsdags lagade mamma en tre rätters alla stjärtars-dag middag som var utsökt. efter middagen åkte jag till tova och där hade vi romantiskt hjärtefirande med ost, kex och vin hela natten. igår va vi lite bakfulla när vi vaknade så vi började dagen lite enkelt med ingmar bergmans jungfrukällan för att sedan fortsätta i samma spår med en bakfyllepizza och en kortare promenad i solens sken. under dagen ringde de även från polisen i visby för att meddela att de fått in min borttappade mobil såhär 3månader senare. jag skall inte sticka under stol med att jag är väldigt glad för att den kom tillbaka och att jag förhoppningsvis kan komma åt allt som är på den igen. men personen som lämnat in den kanske kunde gjort det innan jag signade upp mig för en 200kr/mån dyrare telefonräkning... på kvällen blev det mer vin och så kom tovas vän harry förbi en stund, himla trevlig kille det där! denna dag har spenderats med thaimat, lek med luna och johan och en tur runt i skövde för old times' sake. skall jag njuta av ännu en ledig kväll innan pluggandet MÅSTE sätta igång imorgon igen! här vankas det melodifestival med mami och papi...
annars va det jävligt roligt att pappa va så himla nöjd med kentspelningen igår och va helt lyrisk. tänk vilka fina barn han har ändå som köper så bra julklappar.

tellus va och hälsade på och drack vatten ur vattenkannan


jag ramlade i gruset och skrapade knät. vad gör man inte för att få bli SUUUUUUUUUUUUPERMAN?!


romantisk kväll med totte


vi köpte blå rootfruit-chips

här är det bergman för hela slanten

totte röker i soffan


MAAAAAAAAAAAAT

rull-totte

Inga kommentarer: