torsdag 10 januari 2008

ny ar vi i barcelona! det ar sa javla fint ni borde vara har!
i dag har vi tillexpempel sett allt man borde se. va pa sagrada familia i minst tio minuter gick forbi barcelonas katedral, som tyvarr va helt inplastad pagrund av diverse restaureringsarbetern och dessutom har vi hunnit med en hel del shopping...tro det eller ej! SHOP TIL YOU DROP! forovrigt undrar jag lite over vad grejen ar med mig och sevardigheter inkladda i plast..varfor skall jag alltid lyckas komma till stallen under restaureringstider?
nu pa kvallen har vi varit pa trevlig resturang och druckit vin och grejer, det tankte vi fortsatta med nu pa vart rum och i min sang. det kommer bli hur fint som helst, jag lovar!

ps. jag har sett en livs levande palm for forsta gangen i mitt liv idag ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad avundsjuk jag blir! Njut så mycket du kan!
http://allaminasmaord.blogg.se

Anonym sa...

jävligt moget att åka halva världen runt för att kolla på plast då, var det det du var intresserad av hade jag kunnat plasta in statyn i brunnsparken så kunde du åkt med hit istället. jag önskar du vore här nu!! är nervis för tomorrowis... pussis, nu ska jag soviss!
hej å hå, toviss

Anonym sa...

frida jag tycker du ska besöka vaxkabinettet, tror det är något för dig!:P