torsdag 31 januari 2008

nu har vi kommit hem efter en dag på stan/biblioteket. kom fram till ub ganska tidigt och hittade genast en himla massa bra böcker att läsa i. trots att de va så himla bra va det svårt att hålla ögonen öppna så efter ett par timmar gav jag upp och gick in till stan. där kollade jag på kläder och åt mat. kan man känna sig mer ensam än när man sitter på jävla burger king själv? karin kom in när hon slutat skolan och sedan kom sandra också. vi fikade på ett mindre mysigt fik där de tog 50kr för att gå på toaletten om man inte va cafégäst. vi tyckte att det va dyrt! tog en sväng förbi monki och där va det rea delux! köpte ett par jeans och ett par skor och totalt gick det på 213kr. vilket jävla kap! jag har lovat mamma att jag inte skall köpa massa kläder den här månaden eftersom jag inte har så mycket pengar. men hon måste ju förstå att jag inte kunde låta bli! nu skall vi äta mat och sy om kläder. kanske blir lite vin också. kommer bli en fin kväll det hör la jag!

Inga kommentarer: