onsdag 30 januari 2008

asså. tanken va ju att jag skulle plugga, men måste erkänna att det inte blev allt för mycket gjort. den bok jag håller på och läser nu är ett stort fett jävla sömnpiller och jag fattar inte mycket av vad kvinnan försöker säga på sitt skitnödiga och askassa språk. SKRIV PÅ SVENSKA FÖR FAN! annars har jag kollat på dålig kriminalfilm med mami och papi, legat i min säng och haft ont i huvudet och läst alldeles för mycket på perezhilton.com. något som däremot gjorde min dag till kanske en av de bästa på länge va att lillie från nationalmuseum ringde och frågade om jag ville göra praktik hos dem och ha ansvar för att dokumentera föremålen från den gamla basutställningen på gustavsbergs porslinsmuseum. ja tack gärna! sa jag och vi bokade möte till nästa vecka. hoppas hon tycker om mig så att jag verkligen får den här platsen. det skulle göra mig till världens lyckligaste!

det vore ju inte fy skam att få pilla med sådant här i vår.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅH vad kul!!!! Massa hoppashoppas och lycka till. De är dumma om de inte haffar dig!
kram jenny