söndag 16 december 2007

igår gjorde jag inte så mycket på dagen. spelade lite doa med ponuts och vann såklart varje match! på kvällen hade jag utflyttningsfest. det va trevligt förstås men ganska dräggigt också. om man kollar på bilderna från framåt småtimmarna kan man snabbt lista ut att alla va rysligt onyktra men förmodligen hade rysligt trevligt också. jag fick även två utflyttningspresenter i form av en flarra bubbel av villa flamingo och ett örhänge av ema. världens snällaste! idag har jag, pontus och aro kollat på första avsnittet av den helt sjukt bra serien rapport till himlen. tur att jag skall flytta nu så vi slipper se resterande avnitten. pontus har även hjälpt mig bära ner de möbler som hör till lägenheten från vinden. insåg att en del till bokhyllan är borta och att man nu inte kan sätta ihop den. har ställt alla resterande delar i en fin hög i ena hörnet och hoppas att ingen märker något. men med tanke på hur noga besiktningsmännen från gotlandshem är så lär de inte göra det. har försökt städa allt nu på kvällen. men eftersom städning inte är en av mina favvohobbys så har det gått sådär. får nog ägna ytterligare någon timme åt det imorgon också. men eftersom jag bara har en miljon andra grejer att stå i imorgon så har jag lätt tid med det. man vill ju inte lata sig liksom!

alla fina va där:











jag hade tydligen roligt med mitt skärp förut idag.


pontus ville också prova men gjorde det extra skojfriskt genom att ta med potatispressen också.

1 kommentar:

sarathyra sa...

han är asså heeeltokig den där roger! potatispressen.. nä nu... tokig kille!