torsdag 25 oktober 2007

igår va jag på biblioteket från öppning till stängning. dock fick jag inte så jävla mycket gjort pga att det krånglade med tovas biljett. men nu har hon biljett hit iaf så får vi se hur det löser sig på hemvägen. när jag kom hem hade pontus lagat mat till mig, som tack läste jag högt ur "kulturavsförvaltningens samhällsuppdrag" hela kvällen. jag tror att det va extremt uppskattat! vem vill inte höra om museernas utveckling och uppbyggnad från 1600-talet till idag? va på möte med kära maria också. nu känns allt mycket bättre. hon tyckte att jag absolut kunde vänta på svaret från dunkers men att jag kanske skulle ha "ett kort i rockärmen" ifall de sa nej. hon kom också med det fantastiska förslaget att jag skulle göra min praktik på louisiana i danmark. det vore ju inte äckligt det! hennes förslag på ämne till uppsatsen va att kolla närmare på hur hur man måste behandla nils dardels konstverk vid utställning och vad som kan vara risker vid packning, hängning osv. det är ett ganska bra ämne då jag får in två av mina intressen, nämligen dardel och utställningsproduktion. det kan nog bli fint det här. du skall jag skura min lägenhet så att den blir skinande ren tills tova anländer ikväll.

ikväll kommer denna fantastiska människa hit...





Inga kommentarer: