onsdag 24 oktober 2007

har varit så duktig så! skrev klart hemtentan idag. tror nog att jag måste kolla igenom den innan jag skickar in, men jag är nu redo för att gå vidare till uppgift nummer två. imorgon skall vi dessutom vara ännu duktigare än idag. har bokat grupprum på biblioteket och allt. det skall nog gå vägen det här. hann till och med leka med pontus en liten stund nu på kvällen, men va lite för trött i huvudet för att vara trevlig så gick hem rätt snabbt. väl hemma märkte jag att även min stackars dator va trött av all matning av information. den va till och med så trött att den dog. som tur va hjälpte pontus mig att skruva i sär den, väl inne hittade vi diverse smått och gott som inte borde varit där. inte konstigt att fläkten låtit så konstigt under dagen. efter vissa kirurgiska ingrepp är den nu som nu igen. puh!

så här såg det ut när vi öppnade


några av de godbitar vi fann inne i fläkten

Inga kommentarer: