tisdag 30 oktober 2007

blev ledsen över det gamla vanliga igen. men när vi pratat om det kände jag att det blivit så fruktansvärt tjatigt och att jag inte orkar älta samma sak som jag gjort i över ett år nu. jag får acceptera att jag är ledsen över att det inte blev som jag tänkt men också inse att det bara är det jag är ledsen över och inte allt annat som hänt efteråt. jag kan inte låta en person ha så stor makt över mig och mina känslor längre. idag känns det som att jag tagit ett steg i rätt rikting vad gäller den här delen av mitt liv, det va fan dags! annars har jag varit i biblioteket under dagen, skulle ha pluggat men facebookade istället och störde ida i hennes försök att plugga. va även på världens tråkigaste seminarium om berlinresan. efter skolan gick jag och pontus på promenad. imorgon måste jag försöka hinna med en lite mer seriös promenad, kanske som jag tom blir svettig av. det vore jävligt skönt efter den här helgen. min kropp älskar inte mig nu direkt. vid sex hade vi middag med klassen vilket va jävligt trevligt. det är synd att vi gör sådant är först nu, de flesta flyttar ju nu till julen. hade kanske varit trevligt att ha lärt känna de i klassen under de här tre åren. men nähä!

att göra imorgon:
plugga X 1000 (det skall vara ett gångertecken, även om det kanske bara ser ut som ett stort x)
gå på seminarium om c-uppsatsen
bjuda pontus på mat
fräscha till lägenheten en smula
svettas
blogga (måste skriva om helgen med tova som jag vet att "alla" väntar på att få läsa om)
ringa christo och boka biljetter åt oss hem till skövde


hade ingen annan bild att illustrera min dag med så det får bli ett tjusigt foto på födelsedagsbarnet henning. GRATTIS!

Inga kommentarer: