onsdag 27 juni 2007


nu är min födelsedag över. den blev mycket bättre än jag trodde. pontus behövde inte börja jobbet förrän vid fem, så jag fick sällskap trots allt. när jag kom över till honom imorse hade han bakat tårta och köpt presenter. jag fick två böcker. en om lasermannen och en om stalin. det passade ju perfekt eftersom min nyfunna hobby är att läsa och kolla på dokumentärer om mördare av olika slag. senare åt vi på pizzerian vid södertorg. vilket va en miss, lätt den äckligaste pizza jag ätit i den här stan. när vi ätit upp va pontus tyvärr tvungen att åka och jobba. så jag gick hem och la mig till rätta i sängen och kollade på film. lite tråkigt men rätt gött då jag hade värsta mensvärk of the cetury! när klockan började närma sig tolv va det dags att gå ner till båten för att möta christo som äntligen kom hem idag. riktigt trevligt att ha honom tillbaka! gick över till pontus en stund när vi kom hem och kollade på några avsnitt av psych. det kan nog bli en bra serie. fan vad jag tittar på film och serier jämt. det är ju skrämmande!


bettie page

(såg en film, the notorius bettie page, förut om hennes liv. va ganska bra)

Inga kommentarer: