söndag 27 maj 2007

helgen


tova gör sig fin inför kvällen


helgen kan sammanfattas som FANTASTISK tror jag. igår var jag i tidaholm och lekte med tova. kvällens festande innehöll ungefär alla ingredienser som en utekväll i tidaholm skall innehålla. det var sprit, motorer, medelålderskvinnor med sexy dancemoves, rockabilly och svartklubb. men det var riktigt roligt att festa iaf. det var ju ett par månader sedan sist. men det känns allt i foten idag och den är stor som en koloss.




karin, emma och erik


idag bar det av till göteborg för att träffa karin och erik.
fan att jag är så dålig på att ta tag i mig själv och åka och hälsa på...måste bli oftare!
det var roligt att se deras lägenheter. blev faktiskt riktigt imponerad!
det vore kanske trevligt att själv skaffa en bostadsyta större än 19 kvm...
blir mer och mer sugen på att flytta till göteborg nu. inte för att bo just i göteborg för det kan egentligen kvitta. men det vore roligt att oftare kunna umgås med mina vänner där och så finns ju utbildningen där också.
helgens låt: kultiration - glömd e jorden

Inga kommentarer: